Программа “Якість під контролем”

Висока конкуренція на ринку роздрібних продаж палива і боротьба за клієнта вимагає від паливних компаній все більш активних маркетингових дій. Одним з найголовніших методів є контроль якості палива, що реалізується на АЗС і донесення інформації до клієнта про інструменти цього контролю.

Інститутом споживчих експертиз в 2006 році було розроблено програму “Якість під контролем”, ціллю якої є інформування клієнтів про якість палива, що реалізується на АЗС. Суттю програми є постійна вибіркова таємна перевірка АЗС компаній, що приймають участь у програмі. Спеціалісти Інституту раз на місяць проводять відбір проб, перевіряють у сертифікованій лабораторії, про результати сповіщають відповідні служби якості компаній. Також працює “гаряча лінія” Інституту, де автолюбителі можуть отримати консультацію з будь – яких аспектів дотримання норм якості.

Про участь компанії у програмі свідчать спеціальні наклейки, що розміщені на наливних колонках, а також на вітрині каси. Побачивши такий стікер, споживач може бути спокійний – на цій АЗС якість знаходиться під постійним контролем.

На даний момент участь в програмі беруть участь три мережі АЗС – «ОККО» (300 комплексів), Укртатнафта (УТН – Восток, 120 комплексів), та київська мережа “КЛО” (42 комплекси). Зокрема, з “КЛО” Інститут співробітничає в рамках цієї програми вже три роки.. Програма має значний рекламний та маркетинговий ефект, оскільки клієнти відчули, що компанія приділяє питанню якості першочергову увагу, та залучає до цього процесу незалежні експертні структури. Так, за оцінками спеціалістів “КЛО”, участь в даній програмі з червня 2006 по червень 2008 років, дозволила збільшити продаж палива в роздрібній мережі на 8 %.

LV_30_2

За час роботи Інститут зарекомендував себе як об’єктивна і незалежна структура, рівень довіри споживачів до якої дуже високий. Пропонуємо прийняти участь в нашій програмі, ціллю якої є інформування клієнтів Вашої компанії про контроль якості палива, що продається на АЗС. Участь в програмі включає в себе наступні послуги:

Щомісячний моніторинг якості палива, що реалізується у Вашій мережі.

Розміщення спеціальних інформаційних наклейок – стікерів на наливних колонках, а також на вітрині біля вікна каси.

Можливість використання бренду Інституту в поліграфічній продукції Партнера (буклети, плакати, календарі і т.д.), посилання на Інститут в ЗМІ, відносно співробітництва у рамках програми (за погодженням з Інститутом).

Участь представників Інституту в заходах партнера (прес – конференції, семінари, круглі столи і т.д.).

Участь у комплексних програмах перевірки якості палива.

Інститут запрошує також і інші (не паливні) компанії долучатися до програми “Якість під контролем”, адже в кінцевому рахунку від цього виграють як споживачі, так і самі компанії.