ІНСТИТУТ СПОЖИВЧИХ ЕКСПЕРТИЗ

02068, м. Київ, вул. Княжий затон, 21,

Т/ф. +38 044 465 95 37

info@expertise.in.ua

ІНСТИТУТ СПОЖИВЧИХ ЕКСПЕРТИЗ є громадською організацією та існує з грудня 2003 року. За час роботи Інститут зарекомендував себе як об'єктивну та незалежну структуру, рівень довіри до якої з боку споживачів дуже високий. За цей час Інститутом було проведено 5 випробувань моторних масел (синтетика, напівсинтетика, мінеральне, різних класів API), понад сорок досліджень автомобільних палив (А-95, А-95 «преміум», А-92, А-76, ДП, євроДТ ), з них двадцять по Києву та двадцять п'ять по всій країні, дослідження гальмівної рідини, випробування олії, випробування алкогольної продукції. За матеріалами Інституту вийшли близько 200 аналітичних статей у наступних друкованих ЗМІ: газети «Факти та коментарі», «Сьогодні», «Газета по-київськи», «Комсомольська правда», «Аргументи та факти», «Dengi.ua», «Вечірній» Київ», «Кореспондент», профільних автомобільних журналах «Автоцентр», «Автосвіт», «Autobild», «Motor news», «Драйвер», «Автоексперт», «Автобазар», «Автодайджест», «Автопрофі», «Авторинок» , , "Автофотопродаж", "Автосервіс", "Дорога", "Автопрайси", "Автогазета", "АвтоСхід", "Automagazine", ділових виданнях "Галицькі контракти", "Бізнес", "Компаньйон", "Ділова столиця". Крім того, результати діяльності неодноразово висвітлювалися в електронних ЗМІ: на телебаченні у програмах «ТСН» (1+1), «Подробиці» (Інтер), «Автоконтинент» (УТ-1), «Споживач» (ТРК Київ), «Україна енергетична» (СТБ), а також вийшло близько 200 сюжетів на регіональних ТБ каналах. Окрім цього, сюжети виходили на радіостанціях (новинні блоки) "Шансон", "Просто радіо", "Люкс ФМ", "Авторадіо", "Європа плюс", УР-1, на Інтернет-порталах autoconsulting.com.ua, autoua. net, podrobnosti.ua. та багато інших.

Загалом інформаційна присутність Інституту у ЗМІ є постійною і здійснюється на основі договорів із ЗМІ.

Випробування проводяться лабораторіями, акредитованими УкрСепро та Держстандартом на проведення подібних робіт.

Завдання Інституту:

постійне відстеження на території України реальних якісних характеристик різних товарів та послуг;

поширення через ЗМІ інформації про виявлені характеристики.

Як фахівці, і споживачі розуміють, що неможливо провести дослідження конкретних товарів методом порівняння їх споживчих властивостей, та був опублікувати отримані результати інформування кінцевих споживачів, не назвавши у своїй жодної торгової марки з присутніх у тесті.

Результати порівняльних випробувань відповідають програмі тестування, її пріоритетним завданням, відображеним у вибраних показниках та мірі їх важливості для споживачів.

Дослідження має бути повним та відкритим. Усі параметри дослідження, марки, оцінки мають бути вказані. Тільки така інформація допоможе споживачеві зорієнтуватися у даному сегменті ринку.